26 Haziran 2008 Perşembe

2 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar,ziyaretin için çok teşekkürler,ben de çok mutlu oldum bir hemşerimle tanışmaktan, bu hafta sonu biraz yoğun olduğumuz için pek pc başına oturamadım, sadece yorumları onayladım. Onun için cevabımı biraz geç yazıyorum.
Canım, benim asıl paylaşım sayfam
http://soframdan.blogspot.com
Yani profilden girdiğinde Aslanın Mutfağına tıklarsan asıl paylaşım sayfama ulaşırsın.
Soframm da şu an herhangibir paylaşımım yok.
Canım seni hemen arkadaş listeme ekliyorum, sen de zamanla, yavaş yavaş, gerekli düzenlemelerini tamamlarsın, tekrar hayırlı olsun canım yeni bloğun...
Görüşmek üzere sevgi ve selamlar canım...

serhobi dedi ki...

merhaba canım yorumunu yeni okudum çok mutlu oldum bende seni arkadaş listeme ekliyorum buranın acemisiyim malum yavaş yavaş alışıyorum arkadaş listemi anca bu gün yapabildim sinopa gelirsen görüşürüz bu arada hobigillerde ablam olur görüşmek üzere sevgiler

 
foto resim albüm - fotoğraf yükle